11 november 2007

Trettiofem och ett halvt

Igår var jag bjuden på middag hos goda vänner i Åkersberga. Vi är ett gäng som träffas några gånger varje år. Igår blev jag fullkomligt överraskad när det mitt under middagen lästes upp ett litet poem för mig som bjöd in till ett födelsedagsevent, bara för min skull. Fantastiskt! Vilka vänner!

Jag fyllde år i april och hade nästan börjat avrunda mitt trettiofemårsfirande när detta kom. Jag vet inte mer än att jag (och resten av ligan) ska till Globen den 7:e december och se Idol-finalen. Det ska bli jättekul, även om min favorit, Christoffer, åkte ut i fredags.
Det förvarnades om aktiviteter såväl före som efter själva finalen och jag håller tummarna för att det inte handlar om att spela in en cd i någon hemlig studio någonstans.


Vilka underbara vänner jag har. Puss på er alla; Ann, Klas, Lasse, Maria, Helena, Niklas, Jessica, Rickard och Krister. Och ett alldeles speciellt tack till Klas för den vackra och genomtänka dikten.

Andra bloggar om:
, , intressant.se

Inga kommentarer: