29 april 2010

Sommardrycken 2010?


En sucker för reklam är jag. Slukar kommersiella budskap fullkomligt okritiskt. Nu har jag fastnat för den nya Bacardin - mojito - som rullar i varje reklambrejk. De utlovar en fantastisk drink snabbare än reklamen har rullat klart i rutan och eftersom jag anser att mojito är en av de två godaste drinkarna (den andra är en gammal hederlig gt), så har jag knappt kunnat bärga mig. Idag smet jag in på bolaget för att införskaffa mig en flaska. Men snopet nog fick jag vända ut tomhänt. Nada Bacardi mojito i vår butik. Jag tröstar mig med att bratsen från stan snart ska ut till sina sommarresidens och kommer att ställa lite krav på sortimentet...

3 kommentarer:

Queen Desiree's goals sa...

Du skall med mig på Berns o dricka mojitos när jag skall unna mig nåt gott. Vi har samma lista på favvo drinkar, jag vill bara lägga till caipirinja O maggan. Så kort är min drinklista... :-)

Miss Upsey Daisy sa...

Mojito. Sommar. Om en liten strax bara. Ses på måndag!

Enannan sa...

Haha - säg bara till Desiree, säg bara till :)

Miss UD: Vad trevligt det var att se dig igen - hoppas vi får till en träff i sommar igen!