24 augusti 2009

Inne i ett flyt

Jag har de senaste veckorna chockerat min kropp med ovanligt många träningspass. Det är ett tydligt tecken när jag måste tvätta träningskläder nästan varje kväll. Eller i alla fall träningsbehå. Eller så har jag ett pinsamt dåligt förråd av just denna typ av plagg (läs en). Det kan vara så att jag i mitt förra liv (innan World Class) inte behövde mer än en. Kanske då även mest för syns skull.
För att inte tappa bort mitt flyt bör det införskaffas ett par till. Jag kanske snart behöver en egen byrålåda för träningskläder. Jag har ingen aning om var detta kommer att sluta.

6 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Hoho, det vet jag. Innan du vet ordet av springer du marathon med oss!

Enannan sa...

Hahahaaa, sluta! Jag tror jag kissar på mig!

Camilla sa...

åh vad härligt att vara inne i ett sånt träningsflyt. man vill bara träna mer och mer. :)

Enannan sa...

Camilla - ja, det är ovanligt härligt! Än är jag inte orolig :)

Fru Choklad sa...

Träningsflyt är underbara. Själv är jag så illa tvungen att ta det piano eftesom jag går på penicillin av den grymmare sorten... men sedan. Jälklars vad det ska tränas. Basta.

Enannan sa...

Chokladfrun: Det är underbart, varje dag utan träning känns jobbig! Hoppas att du snart är på banan igen :)