8 december 2008

Det började så bra...

Idag var jag på jobbet 7.15 !!!! Jag fick i alla fall trekvart ensam med kaffe och skörden av tidningar innan de andra tassade in. Lovely! Men sen gick förmiddagen i raketfart, vår nya it-support kom och fixade och trixade och som utnämnd it-ansvarig kvistade jag efter och försökte se ut som om jag förstod vad han pysslade med.

Straxt före två kom jag på att jag var hungrig och sprang ut för att köpa en sallad. Väl tillbaks möttes jag av en kille som jag tydligen stämt möte med (vilket också visade sig i min outlook när jag kollade sen). Jag fann mig dock snabbt, det var tack och lov inget jag skulle förbereda direkt men jag kände mig ändå som en planta.

Och sen var den arbetsdan slut...

2 kommentarer:

yllet sa...

grattis på namnsdagen!! :)

Enannan sa...

Tack Yllet!