17 december 2008

Se till dina skor...

När det kommer julgåvor till kontoret så är det ju som regel till "alla". Men idag fick jag en alldeles egen present. Värsta lyxen. Stor låda var det också. Väl hemma öppnade jag, och fann... Ett hederligt skovårds-set. I ett fint fodral av svart läder och med både svart och neutral kräm samt speciella svampar och borstar. En stilla undran, är jag en sån som uppfattas ha dålig sko-skötsel? Äsch, inte fundera så mycket. Det var en perfekt och alldeles finfin present. Levererad av Bergs Grafiska - tack Sören!

När jag tittar på bilden ovan så ser jag att det skulle kunna vara ett sånt inlägg "gissa vad det föreställer". Fast nu har jag ju alltså skrivit det så ni behöver inte gissa.

1 kommentar:

Anonym sa...

Blev lite inspirerad att putsa mina skor nu. Jag brukar torka av mina skor med våtservetter innan jag går på fest. Inte så många skovårdspoäng va?