20 april 2009

Träningsblogg?

För alla er som otåligt väntat och undrar hur det går med min träning. Har hon gett upp än? Inte en chans. Förra veckan fick jag till två pass OCH ett samtal med min nya "personal coach". Nu jävlars.

Överväger högst allvarligt att köpa lite timmar med personlig tränare för att lägga upp ett maxat schema. Sen kan allt hända. Denna blogg kan urarta å det grövsta till att handla om allt från proteindrinkar och reps till bästa strechövningarna. Den som lever får se.

4 kommentarer:

Miss Upsey Daisy sa...

Blir det träningsblogg hänger jag på. Säger du hoppa frågar jag bara hur högt... Sådan är jag ;)

Enannan sa...

Bra! Jag behöver sådana uppmuntrande följeslagare :D

Polly sa...

Jösses. Jag ska börja cykla till jobbet.

Enannan sa...

P! Du ligger hästlängder före mig när det gäller träning. Slår jag ut antalet träningstillfällen de senaste tre åren blir snittet larvigt ;)