13 mars 2010

Wolfman

Igår var det bloggdate med massor av galanta damer. Supertrevligt med både fördrink och middag på stan. Tack, sötaste Miss UD för att du arrangerar och ordnar så fint!


Sen var det raka spåret hem till familjen och lånehunden som ska vara hos oss i helgen. Han är så stor att vår lilla boxer framstår som en dekorationshund i jämförelse. Gere trivs bäst i snön, där ligger han och svalkar sig i värmen. Inte mig emot - jag tror inte att vi kommer få besök av tjyvar i helgen.

5 kommentarer:

J sa...

Jättetrevligt att ses!

Miss Upsey Daisy sa...

Tacka rara. Kul att ses och jag ska försöka så att vi kan ses i sommar. Vore väldigt trevligt tycker jag. Hunden är verkligen enorm. Är du säker på att det inte är en björn? ...

Enannan sa...

Hanton: Detsamma!

Miss UD: Jag TROR att det är en hund :)

Linda K sa...

ha ha ha, det var STOR vovve! och go, ser det ut som. kul att ses :D

Enannan sa...

Linda, stor är bara förnamnet. Han är gosig som en nallebjörn. Barnen älskar honom!