19 maj 2010

Fisk var det här...

Vi får besök av diverse fiskbilar som vill sälja prima varor till oss direkt vid dörren. Vi har handlat några gånger av Fiskbilen och är supernöjda. Toppenbra varor och trevliga säljare som aldrig blir sura när vi inte handlar (inte ens när vi var utan frys i ett år, vilket de säkert trodde bara var en usel ursäkt...).
Problemet är alla fiskbilskopior som dyker upp likt Gucciväskor från Thailand. Och roligast av dem alla är i alla fall Fisk-killen som sambon tipsade om. Kolla loggan! Jag menar, vem vill käka Nemo? Nej, gå tillbaka till ritbordet, gör om och gör rätt. Passa på att skicka era säljare på charmkurs och hitta sedan ett område att sälja i där jag inte bor.

Ursäkta den suddiga bilden. Men jag lovar, den är inte bättre som skarp.

5 kommentarer:

Queen Desiree's goals sa...

Åhhhh vilken söt liten firre, det är annat än gäddorna som ligger i min frys... :)

Enannan sa...

Men frågan kvarstår, vill du ÄTA Nemo?

Queen Desiree's goals sa...

ALDRIG

Miss Upsey Daisy sa...

Inte äta Nemo! Jag ska börja kolla lite om aug förresten. Vore toppentrevligt ju. :)

Enannan sa...

QDDD: Visste väl det!

Miss UD: Eller hur! Ja - kolla, superkul :)