28 september 2007

85 procent närvaro - 100 procent glädje

Igår var jag på återträff med klassen från Berghs. Vilken fantastisk uppslutning, 17 av 20. Det var jättekul att uppdatera sig om vem som gör vad. Några har dragit igång egna små verksamheter, ganska många har börjat jobba, ett par stycken letar fortfarande efter drömjobbet.

Vi träffades på Tabbouli på söder. Ett toppenställe för övrigt. Samtalen kretsade mest kring jobb. Jag, och säkert fler med mig, insåg vilket fantastiskt nätverk vi har. Det känns tryggt nu när jag själv ska börja jobba, vetskapen om att jag har så många sjukt duktiga människor att ringa till när jag stöter på patrull.

Andra bloggar om:
, , , intressant.se

1 kommentar:

RobertNelson sa...

Very informative and impressive post you have written, this is quite interesting and i have went through it completely, an upgraded information is shared, keep sharing such valuable information. Rekryteringsföretag Stockholm