26 juni 2008

Och där var de!

Jag letade skor i veckan. Visste inte riktigt vad jag ville ha, men att jag skulle känna direkt att det var rätt när jag såg dem. Jag besökte alla skoaffärer i city-området, alla stora kedjor och även de mindre, lite mer flashiga. Men, icke sa nicke. Antingen var de för höga, för låga, för blanka eller för matta. Många fina skor, men inga som talade till mig.

Efter att ha hämtat lillkillen på dagis åkte vi och handlade i det lilla, lilla köpcentrumet där vi bor. Där finns en liten, liten skoaffär som jag slank in i. Och där stod de! Det var precis vad jag var ute efter. Dessutom var de så billiga att det kändes som om jag fick betalt för att köpa dem.

Andra bloggar om: , , , , intressant.se

4 kommentarer:

yllet sa...

Men hallå i kiosken (som vi säger!) vad snygga de var!

Enannan sa...

Ja, visst är de söta. Som mimmi-skor ungefär. Jag är såå nöjd. De fanns i rött också. Kanske ska jag slå till på ett par till?

Polly sa...

det var som tusan! och hemsida har de också!

Enannan sa...

Ja, det gäller att vara med där det händer...