20 september 2008

Det kom en inbjudan...

Till årets kanske mest spännande fest. En 40-års fest med Abba-tema. Jag ser två stora problem.

1. Hitta en perfekt outfit utan att bli ruinerad (OBS! Att sy själv är inte ett alternativ).

2. Att pressa ner min kropp i en strumpliknande catsuit-aktig utstyrsel om mindre än två månader.

På problem nummer 1 hoppas jag att det dröser in bra tips från er, mina kära läsare. Problem nummer 2 kan jag endast lösa själv. Ett sätt är att undvika frukostar som inkluderar Fattiga riddare.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Se inga problem Anna!
Se bara möjligheter.
F.ö. så tror jag att ABBA hade en trummisd som inte syntes så ofta...
Så hon/han kunde ha vilka festkläder hon ville.

Polly sa...

En liten virkad mössa, lots of ljusblå ögonskugga - sen är du hemma!

Polly sa...

(förresten, ska du vara agneta eller frida?)

Enannan sa...

Tack Rikard! Så, om jag bara gör mig osynlig och bär på ett par trumpinnar så kan jag kanske till och med VINNA kvällens tävling?

Polly: Ja, alltså, norsk brytning kan jag inte få till så det blir nog Agneta. En liten virkad mössa - bra! Det räcker nog.