26 september 2009

Klara färdiga gå...

Ikväll vankas det middag i en annan del av Stockholm, hos bästa Polly. De ska samlas, springtjejerna, och lägga upp taktik och annat inför loppet imorgon. Vad jag ska dit och göra vet jag inte, men kanske med min blotta närvaro symbolisera en helt vanlig, dödlig, icke-löpare.

Om två timmar ska jag vara där. Om jag som vanligt räknar baklänges vad jag behöver göra innan jag ska plinga på en dörr i helt andra änden av staden, så inser jag att det är dags att sätta fart.

Trevlig lördag alla.

4 kommentarer:

Linda K sa...

aha du var en av groupisarna ;D

Enannan sa...

Jag är absolut en av groupisarna. Den hängivna...

Miss Upsey Daisy sa...

Du är vår första groupie!

PS. Tack för den fina presenten med! D.S

Enannan sa...

Grymt jobbat! Jag hoppas att energikickarna hjälpte till i uppförsbackarna :D

/Groupien