7 oktober 2009

Fortfarande i chock

Igår var min bil hos doktorn. Det var några bromsskivor som behövde bytas. Och så slängde de in en ny skarvhylsa, byte lite oljefilter, fyllde på olja och sedan lämnade de över en räkning på 4.460 kronor. Det är en S.J.U.K.T tråkig utgift. Jag förblev i chocktillstånd resten av gårdagen. Eller, nej, jag tränade också. Men sen befann jag mig i chock. Och kanske drabbades jag även av en släng av depression när jag tänkte på vad de pengarna hade kunnat göras roligare för.

Som om det inte var nog på tråkigheter, måste bilen inom mycket snar framtid besiktas om. Båååring.

2 kommentarer:

yllet sa...

Usch!! Alla utgifter som har med bilar att göra är tråkiga utgifter!!

Enannan sa...

Yllet: Riktigt tråkiga! Borde inte ha bil - det är ju bara deprimerande...