16 februari 2008

Party utan gränser

Igår var jag på infyttningsfest hos inga mindre än Läkare Utan Gränser. Stora, rymliga lokaler på Gjörwellsgatan. Perfekt lokaliserat granne med Dagens Nyheter. Trots att jag endast kände en person i organisationen innan jag kom, så kändes det som jag var "tjena hej" med dem alla. Otroligt sociala och trevliga människor allihopa.
Party, party hela kvällen. Livebandet Lorenzo and the lamas stod för underhållningen, och det gjorde de jättebra. Vi som skulle förbi och säga hej och lämna en blomma bara. Vi var hemma klockan två.
Det märks med all tydlighet idag. Min svajjande hälsa hade mått bättre av en stillsam hemmakväll.

Andra bloggar om: , , , intressant.se

1 kommentar:

Unknown sa...

Hi ! This is funny, A swedish band seems to have the same sense of humour than us ...

Feel free to visit the "real" :)Lorenzo & the Lamas MySpace :

www.myspace.com/wearelorenzoandthelamas

The ultimate Jazz/Death band.

Have a nice day !

LORENZO AND THE LAMAS
Interpolate ünd Destroy
Web Influence and Supply Chaine dept.