7 november 2008

Åh, vilket party!

Ja, för er som inte var på festen igår, kolla filmen här. Glöm inte volym. Kläderna löste sig efter en akut räjserfärd till närmsta butik (Lindex...) och en svart sak som fick fungera. Chefens fru (som är en väldigt klok kvinna) ifrågasatte mitt tidigare inlägg där jag beklagade mig över klädbekymren inför festen med argument som "detta har ju varit känt i ungefär elva månader". Och det kan hon såklart ha rätt i.

2008 års 100-wattare kan väl summeras så här:
Bästa vinnaren: Läkare Utan Gränser för sin kampanj "SMS:a bort en kista".
Bäst på scen: Carina Berg
Bäst på faten: Lax!
Bästa låten: Han tog av sig sin kavaj - med Lasse Berghagen och alla gäster
Mesta låten: My way
Bästa sponsor: Dagens Media för varmkorv på vägen hem...

Ett helt år kvar till nästa gång. Suck.

2 kommentarer:

yllet sa...

Vad roligt att det var skoj! Och bra att du hittade något att ha dig! Tänk om du tappat russinet annars? Du hade du ju varit naken! :|

Enannan sa...

Hej Yllet! Det var en himla tur att jag skippade russinet. Stor risk att jag slutat kvällen i en tröja med ärmar som slutar på ryggen...