17 november 2008

Life is a rollercoaster

Just nu är det högt och lågt, upp och ner, ut och in. Allt i ett märkligt kaos. På plussidan finns lördagens mega-party. Det såg ovisst ut ett tag, men jag var där och hade fantastiskt kul. Det var (som jag möjligen har nämnt tidigare) ABBA-tema. VEM är ABBA? Jo, Agneta såklart. Jag tror att 75 procent av gästerna var Agneta. Det var underbart.

Nu är det ny vecka och det är bara att kavla upp ärmarna och köra vidare. Helgen ska jag stuva undan i mitt minne och plocka fram när allt annat känns skit.

8 kommentarer:

yllet sa...

så skoj!! Jag håller nog med om att ABBA mest är Agneta!
Kram på dig!!!

Enannan sa...

Tack Yllis!

Anonym sa...

Livet är så. Upp och ner, hit och dit, ut och in. Vet inte hur djup din svacka är. Hoppas det vänder snart.

Jag hejar på ABBA-Frida!

Miss Upsey Daisy sa...

Livet är en berg och dalbana. Jag vet. Hoppas att det löser sig. kram

yllet sa...

Hoppas det är bra med dig?
Kram!!

Enannan sa...

Hej! Tack för era kramar, de värmer i kylan.

Polly sa...

Men guddness, vad har hänt egentligen?? Maila mig! Eller kom ut och luncha med mig!

Enannan sa...

Polly - ett mail kommer. Och gärna en lunch någon dag.