28 mars 2007

Halvtid i examensprojektet

Ungefär halvvägs in i vårt examensarbete med Svensk Cykling har vi nu klarat av vår feedbackdag eller opponentövning om man så vill. I tisdags presenterade vi vårt projekt med två kreativa spår för en annan grupp samt våra handledare. Vi fick övervägande positiv respons vilket kändes underbart. Vi har faktiskt varit på rätt spår hela tiden vilket gör att vi ligger ganska bra till tidsmässigt. Nu ska vi bara presentera våra lösningar för vår uppdragsgivare. Vi har medvetet frångått uppdraget en aning eftersom vi såg vissa problem med det. Vi kommer att presentera något mycket bättre och en mer komplett plan för kunden, hoppas bara att vi lyckas presentera det på ett bra och övertygande sätt.

Jag, gruppens cykelmotståndare, börjar mjukna och har till och med på allvar funderat på att låta rusta upp min cykel. Detta trots att jag inte har kommit på när jag ska använda den. Det är väl mina fantastiska PR idéer som inspirerar mig.

Inga kommentarer: