30 januari 2007

Tips från Fröken Look

På sidan kulturchock.nu erbjuds man nu en gratis prenumeration på valfri kulturtidskrift. Vad sägs om Ordfront, Bon, Populär Historia eller Folket i Bild. Passa på! Själv tecknade jag upp mig för tidskriften Neo. Den har jag aldrig läst tidigare.
Jag har för mig att vi fick tipset från Teo Hären, en föreläsare vi hade i höstas, att alltid testa att göra saker på ett nytt eller annorlunda sätt. Det kan vara att läsa en tidning som du inte tidigare läst eller att gå en annan väg än vad du brukar till jobbet eller skolan. Att hela tiden prova nya vägar eller alternativ är bra sätt att jobba med sitt kreativa tänkande - att tänka utanför boxen.

Intresserad av en gratisprenumeration? www.kulturchock.nu

Tack för tipset Fröken Look - vår egen lilla "media-star", lycka till imorgon ;)


Inga kommentarer: