18 april 2007

Dag tre i mitt nya liv

Jag sa ju att jag skulle göra det, börja mitt nya. lätta och grönare liv. Bort med rött kött, fett och sanbba kolhydrater. För att verkligen kickstarta går jag nu på en ren protein/linfrö/omega diet. Toppen! OCH viktigast av allt, jag vägde inte in mig inför kuren, ska inte låta vågen styra - utan hur jag mår. Så sjukt moget att man nästan smäller av. Till lunch har det blivit en burk berlottibönor, riven morot eller en burk tonfisk i vatten. Jag är en diciplinerad och duktig människa. Idag kom eldprovet, min sambo bjöd på hemgjord pizza och jag dukade upp en tallrik tonfisk och paprika.
Imorgon kommer test två, ska på brunch på hotell Anglais med några från skolan - det är bjudbrunch - och jag ska bara äta gröna saker.

Mitt första avbrott blir på lördag, så ska det kalasas med familjen. Looking forward!

Inga kommentarer: