28 maj 2007

Arbetsrum våren 2007

Kände bara ett litet måste att visa upp rummet där jag och styrgruppen tillbringat mången lången dag under våren. Stället jag hängt på och anledningen till min frånvaro under våren är detta. Nej, det var inte Stureplan eller något flådigt party, det var här jag var - hela tiden. Ser det inbjudande eller inspirerande ut? Nej inte så värst va?
Fast jag överdriver en aning, det har inte alltid sett ut så här. Från början var det ett helt vanligt klassrum och det dröjde innan vi började dekorera det med som synes på bilden, skrot med mera. Den här bilden är tagen under slututställningen. Rummet användes till viss del som förvaringsutrymme för verktyg och annat. Det var stängt in hit, ingen av besökarna fick komma i närheten av detta rum.

Snart ska 48:an städas och detta skrotupplag blir ett minne blott. Jag är glad att jag förevigat detta om jag någongång i framtiden minns fel och tror att vi satt i mysiga fåtöljer i ett rum med gardiner och dimmad belysning.

Andra bloggar om:
, , intressant.se

1 kommentar:

Anonym sa...

lart mycket