30 maj 2007

Onödiga irritationsmoment 2

Ytterligare en bekännelse när jag ändå är i farten. Detta är verkligen helt onödigt att störa sig på och jag skäms nästan för att jag gör det. Jag tycker verkligen inte om när det hänger registreringsskyltar på barnvagnar med barnens namn på. Det ser så white-trashigt ut. Kan någon förklara det roliga i detta? Är man ovanligt nöjd med det namn man valt till sitt barn och på detta sätt visar det? Eller är man orolig att vagnen ska blandas ihop med andra vagnar när det blir stora vagnansamlingar?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Du är så rolig (skrattar gott)

Ha det bra / kusinen

Anonym sa...

Min kusin eller? Hoppas att jag inte trampat i klaveret!

Tjing

Anonym sa...

Har du många kusiner, eller!!!

Jag är iallafall KUSINEN(den äldsta,kloka....)

Ha de så bra i sundsvll
Kram A

Anonym sa...

Ah, den äldsta, klokaste. Jag anade nästan det men det är alltid bra att dubbelkolla.

Kram