6 maj 2007

Slutspurt i examensarbetet

Imorgon klockan 13.00 ska vår slutrapport för Cykelarbetet vara inne. Inga fler ändringar. Jag har jobbat med denna rapport sedan i februari och jag kan helt ärligt säga att jag hatar den. Jag vill aldrig mer läsa den i hela mitt liv. Nu har jag precis skickat iväg den till projektledare Anders och produktionsledare Jessica som ska ombesörja att det blir utprintat och inlämnat i tid. Puh! Arbetet har varit roligt och mestadels gått bra. Uppdraget har dessutom varit väldigt utmanande och annorlunda.

Men, det är så sabla skönt att rapportskrivandet är över, nu kan jag ägna mig lite mer åt styrgruppsarbetet som har blivit ständigt bortprioriterat alltför länge.

För övrigt har jag blivit utsedd av gruppen att tillsammans med vår copy, Marcus, hålla i de presentationer som ska göras för både vår uppdragsgivare Svensk Cykling och för organisationens styrelse (den senare ska hållas på Landvetter!). Jag är naturligtvis smickrad och tycker att det ska bli kul, men jag inser även att det betyder mer jobb. Mer jobb med skolan och således mindre tid till jobbsökande.

Men för tusan, jag är optimistisk. Pengar är inget problem och snart är det sommar.

Andra bloggar om: , , intressant.se

Inga kommentarer: