28 maj 2007

Det personliga varumärket - en succé

Glada besökare kom förbi vårt bord och tryckte sina egna motton på linnen och tröjor i helgen. I samband med Isabel Runebjörks föreläsning om personliga varumärken fanns givetvis vår klass på plats och följde upp. Det var ett roligt och lyckat inslag i utställningen som verkligen knöt an till temat - Brands of Berghs.
Varumärkesakuten kallade vi vår aktivitet och den gick ut på att besökarna fick välja ett motto, ett typsnitt och en teckenfärg som passade deras personlighet. Detta tryckte vi sedan på ett linne eller tröja i valfri färg. Under föreläsningen krattade Isabel mangegen för oss genom att i förväg ha tryckt en egen, personlig tröja med texten More power to ya!

Hela eventet med föreläsning och varumärkesakuten blev som sagt väldigt lyckad trots att vår klass lyste med sin frånvaro. Stort tack till er som faktiskt kom och visade upp er! Och ett stort tack till Anders från meco-ettan som gjorde ett kalasjobb med det grafiska arbetet. Fröken Look - du och jag, vilket team!


Andra bloggar om: , , , , intressant.se

Inga kommentarer: