28 maj 2007

Dyster dag för alla AIK:are

Jaha, jag bänkade mig vid TV:n för ett par timmar sedan för att se AIK visa sitt rätta jag i derby-mötet mot Djurgården. Det började bra, bara några minuter in i matchen kom första målet för AIK. Det visade sig dessvärre bli det enda också. Djurgården petade in två mål innan första halvlek var slut och som om det inte vore nog, så kom ytterligare ett mål när det återstod endast sekunder av matchen.

Det har inte varit en väldigt bra start på säsongen kan man väl säga, och en förlust mot Djurgården var inte vad jag ville ha just nu. Jag kommer att få höra detta heeeela sommaren av min sambos ena systerfamilj som är fotbollsfantaster och DIF:are. Fy tusan!

Andra bloggar om: , , intressant.se

2 kommentarer:

Jah Hollis sa...

Och tänk på hur det gick mot MFF.Dom (MFF) har annars inte inponerat ens på oss MFF:are i år.

Anonym sa...

Ja, det var en annan dyster uppvisning. Man får väl hoppas att spelet blir lite bättre längre fram på säsongen.

Trevlig sommar!