31 maj 2007

Flygande målgång

Idag gjorde jag mitt sista officiella framträdande som Berghs-student. Jag och Anders, min projektledare i Svensk Cykling projektet, reste ner till Göteborg för att presentera vår kampanj för uppdragsgivaren. Det var ett tiotal åhörare från organisationens styrelse och de var väldigt positiva och entusiastiska över våra förslag. Nu hoppas vi givetvis att våra idéer kommer att synas runt om i Sverige. Det är så otroligt skönt att äntligen kunna sätta punkt för detta projekt. Det har varit en lång och jobbig vår men nu när det snart är över känns det nästan vemodigt

Dagen har inte varit alltigenom helt lyckad. Lite motgångar kantade morgonen och förmiddagen. Jag klev upp straxt efter fem i morse för att vara på Arlanda vid åtta. Väl där informeras vi om att vår flight med Sterling var inställd. Flera struligheter senare, telefonsamtal och internet-sökanden till exempel, har vi bokat nya biljetter och vår avresa från Arlanda blir i stället halv tolv och nu med SAS (som inte längre strejkar). Varför har de inte gratis internet på en flygplats? Om man blir tvungen att boka om sin resa (på grund av inställda avgångar till exempel) och är student så måste bokning göras via internet. Dålig service tycker jag att inte erbjuda fritt internet på ställen som Arlanda. Dessutom en känga till Telia för en mycket bristfällig uppkoppling som vi betalade 60 kronor för - Fy!

Hur som helst, allt strul var som bortblåst efter mötet i Göteborg och vi firade den lyckade införsäljningen med varsin stor kaffe och muffin på Landvetter. Party party!

Andra bloggar om:
, , , , , intressant.se

Inga kommentarer: