15 maj 2007

Flygande champagnekorkar

Idag måste man nog säga var en glädjens dag på Berghs. Så gott som alla examensgrupper har idag haft sina slutpresentationer för uppdragsgivarna och alla jag har pratat med verkar ha lyckats över förväntan. Vad ska man säga? Världsklass! Jag säger bara grattis alla för era fantastiska insatser. Jag ger mig själv och Marcus en extra klapp på axeln för att även vi lyckades fantastiskt bra med vår presentation för Svensk Cykling. Vår uppdragsgivare och tre till ur styrelsen fanns på plats och så även vår underbara handledare Annika Rehn. Från skolan fanns Åsa Marklund och allihopa gav så fin feedback att jag nästan blev generad. Nu väntar bara en till presentation, i Landvetter den 31/5. Då åker jag och en till från gruppen ner och kör igenom allt igen för hela styrelsen.

För mig pågår dessutom arbetet med slututställnignen för fullt. Så, till skillnad från några andra grupper som nu kan luta sig tillbaka och njuta av allt roligt som händer (och dricka champagne...) så sitter jag med resten av styrgruppen i 48:an på skolan och sliter.



Andra bloggar om: , , , , intressant.se

Inga kommentarer: