19 oktober 2007

Lite svag för sångfåglarna i årets Idol

Ikväll var det dags igen för Idol. Mitt nya fredagsnöje. Jag har nog tittat på de tidigare säsongerna också, men inte varit med hela vägen så att säga. Än så länge röstar jag inte, men det är nog bara en tidsfråga.
Jag har redan från allra första början haft min favorit klar, Christoffer. Man skulle nog kunna säga att jag är lite svag för honom. Han är så otroligt charmig. Fantastiskt vore om det stod mellan honom och Daniel i finalen.

Jag tycker att alla är ganska duktiga, dessvärre är några så himla trista. Bland tjejerna är Evelina min favorit. Juryn gillade henne inte ikväll, jag tycker hon är bra. Nu är det bara och vänta. Omröstningen kommer om en halvtimme. Under tiden borde jag fokusera på lite allmänbildning i form av nyheterna.

Baj

Andra bloggar om:
, , , , , , intressant.se

Inga kommentarer: