9 september 2007

Flashback from hell

För jättelänge sedan skrev jag ett inlägg om mina femton minuter i rampljuset (här). Det var inte en helt angenäm upplevelse, men jag har bearbetat det traumat och lagt det bakom mig. Tills igår. SVT visade en inspelning av föreställningen Kvarteret Skatan från Rival i Stockholm. Det väckte läskiga minnen. Jag och min sambo satt och hade lite ont imagen, kände stort medlidande för Tanja och Tommy som bjöds upp på scenen, men var också oändligt tacksamma att SVT inte filmade på premiären.

Andra bloggar om: , , , , , , intressant.se

2 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för din kommentar. Kul för dig att du blev uppdragen på scenen. :-) Det jag menade i min blogg var att det kändes som att skådespelarna redan gjort upp tydliga ramar för vilka personerna från publiken var. Alltså vilka roller de skulle få i parmiddagen. Självklart fattar jag att det var olika helt vanliga människor varje gång. :-)

Enannan sa...

Kul och kul... Vet inte om det stämmer med min uppfattning. Du har helt rätt i att de valt ut vilken "typ" av personer som skulle upp. Dessvärre passade vi in i den mallen ;)