6 juni 2007

Ett grönt liv

Om det är någon som undrar hur det går med mitt nya, mer hälsosamma, liv så kan jag berätta att det ligger på is just nu. Var jätteduktig en månad eller så men insåg under den värsta stressen under läsårets slutspurt att det var lönlöst att försöka. Det var alltför nära ner till Seven eleven och snabba kolhydrater.

Nu har jag dock kommit på att det bara är två månader kvar tills vi drar till Italien. Om jag ska kunna shoppa loss där bland alla stora varumärken så vill det ju till att jag köper rätt storlek, vilket inte är helt säkert just i dagsläget. Så, snart måste jag återuppta mitt gröna, sköna liv igen. Idag är det ju onsdag, party på torsdag och fredag och sedan är det lördag... Det får nog bli nystart på måndag. Vilket passar bra eftersom jag ska till tandläkaren då, så den dagen är redan förstörd.

Andra bloggar om: , , intressant.se

Inga kommentarer: