12 juni 2007

Livet är en fest!

Sedan i torsdags känns det som om festerna har avlöst varandra och jag känner mig som en tonåring igen. I torsdags eftermiddag hade vi ett avstämningsmöte med Manne, William och Åsa på skolan om vårt arbete med skolans utställning. Man kan säga att vi fick så översvallande fin kritik så att vi alla satt och rodnade... Samtliga "jurymedlemmar" hade bara gott att säga och publikrekordet under utställnignen talar kanske sitt tydliga språk. Dessutom hade många besökare lovordat utställningen direkt till ledningen. Tjohoooo!

På kvällen hade vi i styrgruppen en egen liten avslutning i Tessinparken där Caroline "Boogie" Boghammar bor. Alltså, hon bor inte I parken, men precis intill. Vädret var fenomenalt och vi fixade pastasallad, mängder med vin och tog med boulespelet och bredde ut oss i parken. Vi var ett tiotal glada styrgruppsmedlemmar som turnerade i boule. Det var inte jag som skötte protokollet i denna turnering, men jag lyckades av någon helt oförklarlig anledning ta mig till finalen. Jag har nog lite tävlingsinstinkter i alla fall, när det verkligen gäller så gillar jag verkligen inte att förlora (för att uttrycka mig milt).

Kvällen blev verkligen toppen och jag avrundade vid elvatiden och började min mödosamma hemresa som avslutades runt halv ett-tiden då jag trillade i säng.

Tack Boogie och alla andra för ett grymt arbete under våren som resulterade i skolans, genom tiderna, bästa utställning.

Andra bloggar om:
, , , intressant.se

Inga kommentarer: