21 juni 2007

Zlatan - för dyr för mig

Det kan vara värt att be någon värdera ens varumärke, kanske sitter man helt ovetandes på en guldgruva. Dock är jag övertygad om, vad familjen än säger, att jag inte skulle inbringa en halv miljard.
I
Metro läser jag att Real Madrid är sugna på Zlatan och beredda att slanta upp inte mindre än 470 miljoner kronor för honom. De är dock lika intresserade av Milans stjärna Kaka och eftersom de inte verkar ha pengar för båda så gissar jag att de singlar slant.
Zlatan är idag den mest högavlönade fotbollsspelaren i Italien. Ett lagbyte skulle innebära ett lönelyft på ungefär 20 miljoner kronor om året.

Jag är så glad att jag har lill-Zlatan hemma på tomten. Han kostar inte så mycket, en och annan glass, lite lördagsgodis och så förstås - obegränsad tillgång till mammas nagellack.

Andra bloggar om:
, , , , intressant.se

Inga kommentarer: