13 juni 2007

Förändringar eller förbättringar

Kände att det var på tiden att uppdatera bloggen med en ny bild. Den gamla, lätt filosofiska looken som den tidigare var är nu utbytt mot denna mer spanande bilden. Bildbytet får bli markeringen av mitt nya liv som börjar nu efter Berghs. Nu ska jag ut på jakt efter den perfekta arbetsplatsen. Alla tips mottages tacksamt, några önskemål;

Trevliga arbetskollegor
Flexibel arbetstid
Innerstan eller söder (ej norrförort)
Kompetenta chefer
Bra sushiställe inom gångavstånd
Träningslokal i närheten
Hög lön
Minst sex veckors semester
Gemensam fredagsöl minst en gång i månaden

Ja det var väl det viktigaste. Som sagt, hör av er om ni känner till denna arbetsplats.

Andra bloggar om: , , intressant.se

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag håller ögonen öppna!

Jag hade tappat bort din bloggadress, provade att googla på enannananna men hittade dig icke. Phu, nu kan jag andas ut igen!

Enannan sa...

Jamen hallå där gumsan. Kul att du hittat hit. Jag är så glad när jag får en rad eller två från mina fans ;)

Kram på dig!

Anonym sa...

Via din ex kollega Polly så hittade jag hit! Kunde bocka av en hel del av dina önskemål vad det gäller min arb.plats.Men....så ligger den i Göteborg :-)

Enannan sa...

Anci; Tusan också! Hur är det pendlingsbidrag?

Tjing