1 juni 2007

Nu är det slut!

Idag hade vi verkligen vår sista föreläsning. Det känns helt overkligt och jag har inte riktigt känt efter om det är bra eller inte. Riktigt bra final på året blev det med en föreläsning av Peter Callius (läs mer om detta i inlägget nedan).

Ikväll vankas det fest, vår första riktiga klassfest och jag tror att de flesta kommer. Det blir knytis hemma hos Lena och mitt bidrag blir Bacardi Razz, färska hallon och Sprite. Med dessa ingridienser ska jag bjuda på fördrinken. Ett bidrag som jag är väldigt nyfiken på är Kickis "igelkottar", det är någon form av snacks. Jag återkommer med mer information om detta.

På måndag börjar ett aktivt arbetssökande och nästa fredag blir det avslutningsfest med diplomutdelning. Det kommer att bli en bra vecka. Och dessutom har de lovat sol!

Baj

Andra bloggar om: , intressant.se

Inga kommentarer: